poniedziałek, 9 marca 2015

Ja - czyli 39mata!

     

   
 Pierwszym artykułem jaki planowałem tu zamieścić, miał być tekst poświęcony tematyce muzyki filmowej  i jej rosnącej popularności. Uznałem jednak, że słusznym krokiem będzie przedstawienie sylwetki blogera, który przez najbliższy czas będzie was bombardować artykułami na temat montażu, muzyki i sound designu.  Jeśli sądzisz drogi czytelniku, że temat ten może być wyczerpany w jednym felietonie to zdecydowanie się mylisz!
    
        Czas jednak wrócić do tematu nadrzędnego, więc … oto ja.. 39mata. Mam na imię Piotr. Studiuję i mieszkam w Poznaniu, skąd z resztą pochodzę. Moją pracą i zarazem hobby jest edycja/montaż filmów, cinematic’ów itd. Wykonuje różnego rodzaju „promo” dla kompozytorów czy wytwórni muzycznych a od jakiegoś czasu pracuje również dla EpicMusicVn, gdzie również wspólnie z zespołem edytorskim zajmujemy się ogromnymi projektami dla najbardziej znanych wytwórni muzycznych w Europie i na świecie. Poniżej możecie obejrzeć jedną z naszych ostatnich produkcji:






        Jak to się zaczęło?.. W zasadzie trudno odpowiedzieć na to pytanie. Było to już 7 lat temu a w międzyczasie wydarzyło się naprawdę wiele. Pamiętam, że założyłem kanał w 2009 r. Od tego momentu rozpoczęła się moja przygoda z tzw. „Epic Music”, której zakres ciężko jest nakreślić. Na jej temat napisze jednak osobny artykuł. Owa przygoda trwa jednak do dziś i mimo wielu przeciwności napotkanych na swojej drodze, uważam ją za naprawdę udaną.
       Pierwszym kanałem, na którym spotkałem się z „filmówką” był własnością niejakiego TheThaiFighter5 (oczy wyskoczyły z orbit a szczenna opadła aż do ziemi!). Byłem zmiażdżony samym soundtrackiem, serio! To był chyba kluczowy moment, w którym zdecydowałem – spróbuję.
W pierwszej kolejności pojawił się naprawdę słaby montaż z Dragon Ball’a, później trochę lepszy z wykorzystaniem cinematic’ów z gry Star Wars the Old Republic i The Force Unleashed a następnie otworzyłem nowy rozdział w swoim życiu, serię którą sukcesywnie prowadzę do dziś – Epic Games Trailers Compilation [EGTC]. Jej trzynasta odsłona ukarze się już niebawem na moim kanale. Od kilku miesięcy przygotowuję również  montaż filmowy, do którego podchodzę bardzo idealistycznie… Tak więc… tyle o mnie.. W niedługim czasie stuknie mi już 6 lat na YouTube a wiem, że to dopiero początek.


Jeśli macie jakieś pytania – piszcie! Postaram się na nie jak najlepiej odpowiedzieć. Wkrótce kolejne artykuły a w nich między innymi:
- montaż na YouTube
- specyfika pracy z programem SonyVegas
- na kim warto się wzorować
- EpicMusicVn „od kuchni”
i wiele innych.

Trzymajcie się! Do następnego! Cześć!
39mata

Mój kanał: https://www.youtube.com/user/39mata







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz